Automatyczna Recepcja
Automatyczna recepcja – to nowatorskie rozwiązanie pozwalające obniżyć koszty eksploatacji każdego hotelu, hostelu lub pensjonatu.
Innowacyjny depozytor to proste i samoobsługowe urządzenie do wydawania tradycyjnych kluczy, kluczy Master Key lub kart zbliżeniowych.
Depozytor zapewni według potrzeb całodobowe lub tylko nocne wydawanie kluczy/kart dla Gości bez konfliktu z zainstalowanym systemem hotelowym.
Hotel Bezobsługowy
System został już zainstalowany i sprawdzony w praktyce w obiektach niedużych hoteli bezobsługowych, dodatkowo połączony został z systemem kontroli dostępu. Przy użyciu jednego kodu PIN klient ma możliwość wejścia do budynku i pobrania klucza od pokoju hotelowego bez obecności personelu.
- Możliwość dostosowania depozytora do każdego indywidualnego zamówienia.
- Integracja z istniejącym systemem hotelowym.
- Każdy klucz znajdujący się w depozytorze jest chroniony i tylko osoby uprawnione mają do niego dostęp.
- Gość Hotelu pobiera klucz z depozytora na podstawie indywidualnego kodu, aktywnego przez określony czas.
- Wszystkie zdarzenia zachodzące w systemie są przez niego rejestrowane i umożliwiają tworzenie szczegółowych raportów.
- Łatwa obsługa, komunikaty graficzno – tekstowe oraz komunikaty głosowe wspomagające obsługę w wielu językach obcych.
- Ergonomiczna i nowoczesna konstrukcja urządzenia dostępnego w dowolnym kolorze RAL wpasuje się do każdego wnętrza.
- Uniwersalna forma depozytora kluczy umożliwia zawieszenie urządzenia na ścianie lub postawienie jako kiosk wolno stojący.
- Opcjonalnie – wbudowana kamera fotografująca każdą osobę pobierającą lub zdającą klucze.
Automatyczny recepcjonista to odpowiedź na zapotrzebowanie przedsiębiorców prowadzących hotele, pensjonaty i hostele a w szczególności sieci rozproszonych obiektów noclegowych (np. w różnych punktach jednej miejscowości, regionu lub kraju) gdzie utrzymywanie całodobowej obsługi recepcyjnej jest niecelowe i nieuzasadnione finansowo.
Obiekty mogą działać autonomicznie lub być połączone w sieć. Przydzielanie dostępu do kluczy odbywa się przez internet, dzięki temu właściciel ze swojego domu może przydzielać klucze do obiektu który jest przygotowany lub aktualnie są w nim wolne miejsca, kontrolować wszystkie obiekty oraz pracowników.
Koncepcja systemu
- Klient rezerwuje i opłaca pobyt w obiekcie za pośrednictwem internetu lub biura turystycznego.
- Zwrotnie otrzymuje indywidualny kod umożliwiający mu w określonych dniach wejście do budynku i pobranie z depozytora klucza od pokoju.
- Przy zainstalowaniu systemu kontroli dostępu (zamek szyfrowy w drzwiach wejściowych) istnieje możliwość zastosowania tzw. śluzy zewnętrznej, czyli uniemożliwienie opuszczenia budynku bez zwrotu klucza do depozytora.
- Nadawanie uprawnień do korzystania z pokojów noclegowych odbywa się zdalnie poprzez sieć internetową.
- Każdy depozytor wyposażony jest w oprogramowanie RCP (Rejestracja Czasu Pracy), które może być wykorzystane do rozliczania czasu pracy personelu obsługującego obiekt – pokojówki, konserwatorzy itp.
Co zapewnia Automatyczna Recepcja?
- Funkcjonowanie obiektu typu hotelowego przez 24 godziny na dobę bez konieczności utrzymywania recepcji.
- Pełną ochronę obiektu przed dostępem osób nieuprawnionych (w szczególności przy rozszerzeniu systemu o funkcje kontroli dostępu).
- Możliwość połączenia z różnymi systemami ochrony dostępu, ppoż (depozytor SAIK Fire), oraz z innymi.
- Pełne zarządzanie i obserwacja on line stanu depozytora oraz innych systemów z nim zintegrowanych (raport graficzny / tekstowy). różne poziomy dostępu administratorów do systemu.
DOSTĘPNE ROZSZERZENIA
- panel sterowania
- sterowanie temperaturą pomieszczenia
- sterowanie klimatyzacją/wentylacją
- sterowanie ogrzewaniem
- sterowanie oświetleniem
- sterowanie dźwiękiem w pomieszczeniach
- sterowanie prądem
- sprawdzanie stanu okien w budynku
- sterowanie roletami
- obsługa i kontrola systemu parkingowego
- stanowiska obsługi usług dodatkowych
- funkcja budzika/informacji świetlnej i dźwiękowej
- funkcja zgłaszania awarii w czasie rzeczywistym
- funkcja zgłaszania dodatkowego sprzątania
- generowanie raportów
- ułatwianie pracy działowi house keeping
- kontrola dostępu do stref i pomieszczeń w budynkach
- integracja z programami recepcyjnymi
- funkcja wyłączania zbędnych systemów po opuszczeniu pomieszczenia
- możliwość rozbudowy i skalowalność
Kontakt
Nie znalazłeś potrzebnych informacji na naszej stronie?
Chciałbyś spytać się o indywidualną ofertę? Skontaktuj się z nami!
DANE KONTAKTOWE
Firma: bt electronics sp. z o.o.
Adres: ul. Dukatów 10
31-431 Kraków
Tel: (+48) 12 410 20 33
Fax: (+48) 12 410 85 11
Email: bte@bte.pl
NIP: 676-20-72-461
REGON: 351530720
KRS: 0000252492
Marcin Drzewicki
Tel: (+48) 607 825 409
Email: marcin.drzewicki@bte.pl
NAPISZ DO NAS
Gwarancja odpowiedzi do 2h (pon. – piąt. 8:00-16:00)